Får det lov och vara lite stekt tonfisk?

Hejsan!
Jag idag testade jag något nytt! Det var så här jag köpte en burk tonfisk för några dar sedan jag tänkte kan säkert vara bra och ha.. tonfisk smakar ju sisådär.. kanske till nån sallad eller nått..

Men! till min stora förvåning så kom jag på något som smakade grymt gott!

Stek upp tonfisken så den får lite färg salta lite och peppra sedan serveras den på en smörgås som jag gjorde! eller något annat =) har inte testa så långt.

Kan säga att jag kommer köpa mer tonfisk!


Kommentarer
Postat av: Baba Jaga!

Min kära bloggvän! Jag måste nog berömma deras design Euroshopper, även om Eldorado is the shit.



Love it.

2011-05-12 @ 00:38:05
URL: http://openmindedforanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0