Dagens köp! Denver mp3 spelare!



Hej igår var jag en sväng på Ica maxi hadde lämnat plasma så fick en slant =]
Jag hittade då en mp3 spelare som är helt otroligt för bara 199kr!!
en Denver mp3 spelare på 4gb som man kan göra mer en lyssna på musik med ett stilrent utsände
Ljudet och hörlurarna som man fick med är helt otroliga!

Man kan läsa text filer typ ''text dokument'' spela 2 spel. Man kan även spela in om man lyssnar på radion på mp3 spelaren så man kan spara musiken som man hört på radion. Många språk att välja på  Svenska Ryska, spanska, kroatiska osv. Man kan även se filmer i WMA format.

Det jag gillar speciellt är också att man kan spara text dokument eftersom jag älskar och resa och lära mig nya språk kan jag spara diverse fraser, bland annat :) och mp3spelarn laddas när man kopplar in den i USBn





Denver MPG 4018CPLL 4 GB Media Player - Minneskapacitet: 4 GB - Skärmstorlek: 4,57 cm / 1,8 tum - Inbyggd radio - uppspelning format: MP3, WMA, WAV - Vikt: 39,5 g - Mått: B: 40 mm / H: 88 mm / T: 7 mm löstagbart batteri: Nej /

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 11:00:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0